ITh_nk

每天都有一个想法,
让我用简单的一个词,
简短的几句话。
阐述我自己的想法;
---思绪的沉淀需要装载
Counting Stars - Augustana

Suddenly, I'm caught in your light
突然,我看见光亮中的你
Open the door and you step inside
打开门,你走进来
And I'm watching the hours, looking for reasons
我看着时间流逝,寻找着原因
Find that I'm missing every beat of your heart
寻找我所想念的每一拍的你的心跳
'Til you're back in my arms
直到你回到我的怀抱
I'll be waiting up counting the stars
我会一直数着星星等待
Oh, counting the stars
噢,细数星星

评论(3)

热度(23)

© ITh_nk | Powered by LOFTER